Wednesday, March 25, 2009

做個有錢人

一個青年老是埋怨自己時運不濟,發不了財,終日愁眉不展。
一個須髪俱白的老人走過來,問:"年輕人,幹嘛不高興?" "我不明白,為甚麼我總是這麼窮?"
"窮? 你很富有嘛!"老人由衷說。
"這從何說起?"年輕人問。老人不正面回答,反問道:"假如今天斬掉你一個手指頭,給你1000元,你干不干?"
"不干。"
"假如讓你雙眼都瞎掉,給你100萬元,你干不干?"
"不干。"
"假如讓你馬上變成80歲老人,給你1000萬,你干不于?"
"不干。"
"這就對了,你己經有了超過千萬的財富,為甚麼還哀歎自己貧窮呢? 老人笑吟吟地問。
青年愕然無語。

幾年前我看過一篇報道關於一個人的價值,原來一個人將眼耳口鼻,心肝脾肺腎,手手腳腳加加埋埋,可買市價值港幣二億大元!!!

當我一無所有,看自己一文不值嘅時候,我同自己講:"我仲有兩億係身度!仲後生!再嚟過囉!" 有手有腳,跳過下舞,唱歌算係咁,大不了街頭賣唱,點會餓死?

一個正常健康健全的你,係呀!你呀!唔使左望右望,係同緊你講嘢!記住 Kam 姐講過,你係一個億萬亮富翁!如果你將呢個故仔時時刻刻記在心中,我相信你亦會成為世上另一個擁有幸福的人。
(突然諗起麥"dou",唔記得點寫 "dou"...入面有句經典句子: "記住啊!你要做一個快樂嘅王子呀!係快樂嘅王子啊...啊...啊...啊....王子的影子漸漸在夕陽下消失...)

2 comments:

Unknown said...

兜... XD

Anonymous said...

THANKS HEAPS..

Kam