Monday, March 23, 2009

老公!我想再嫁....

要特別讚這埸男主角的演技,實在太像了!亦喜歡女主角的小動作,好小女人。個男人俾佢老婆玩死,老婆突然之問同佢講我愛上另一個男人同埋想嫁埋俾佢!講真我衷心佩服呢女人嘅勇氣,咁都講得出口,對白寫得頂呱呱!仲要求佢老公俾佢嫁多次,真係好玩囉!個老婆感激佢令佢對婚姻有憧憬, 覺得結婚會帶來幸褔,所以想要兩個老公!個男人好無奈,完全無聲出,"SHOCK"咗!都唔知好嬲定好笑?

我一直翻看呢集,係房拍哂枱狂笑!係笑個男人啲戲好真!特別係問到作老婆點識個男人, 女答"係我哋嘅婚禮!"...hahahah..個男人完全崩潰.真係好好笑! 替男的痛心無了解淸楚就 "lie 嘢,心急要同個女人結婚。真係後悔莫及。

有女人要兩個老公,好笨喔!點解? 各位有冇諗過,從古到今點解通常都係男人三妻四妾而且仲係大條道理,而好少聽到女人'三公四妾'而且仲要俾人鬧係敗壞道德?原因好簡單,男人揾錢養家,返到屋企粳係要做皇帝,理所當然地要"多啲人服侍"!女人要湊仔煮飯,要服侍外面工作辛辛苦苦嘅老公,嫁多一個咪仲要服侍兩個? 嫌唔夠多嘢做咩?!我心諗,真係有女人會咁做?真係? I wonder? 我好想同佢傾下計。

各位在"等待"的朋友們,等待春天來臨的,等待開花結果的, 花點時間想淸楚到底自己想要甚麼先好嗎? 唔好亂嚟!幫忙一下降低離婚所帶來不能避免的傷痛,我替我們的下一代謝了!


1 comment:

Anonymous said...

i enjoy this clip.
Peri