Saturday, June 06, 2009

旅記 2 - 我是一隻大...大...大...大頭嘏2

其實仲有PART 2!

回程返Melbourne,我高高興興地出機艙後,我的PA一直REPEAT "CAR KEY! CAR KEY",甚麼CAR KEY 啊!?為安來起見,我停底CHECK下嗰手袋, CAR KEY 真係唔係度!!!死啦...!即刻飛奔返去機艙,但係因為機上有兩個人病咗,唔係豬流感,但全機要消毒,所有乘客不可以再踏入機艙, 我急死了!解釋完一輪,派咗一個人入去,揾到CAR KEY 啦!多謝袮!

到了停車場了!發現停車場票不...見...了...!我快瘋了!更瘋要來囉!我找不到我的黑色CAMRY!車位空了!空了呀!該死的REMOTE NOT WORKING!車燈一直沒亮。我200%肯定PARK在A區怎麼會不見了?我來來回回15分鐘,又冷又下毛毛雨,我仰望長空.好想哭呵! (原來係我記錯位置....無言!)

No comments: