Wednesday, June 03, 2009

旅記 1 - 我是一隻大...大...大...大頭嘏

無乜事我下次都唔會一個人出遠門!我都頂自已唔順,唔記得呢樣嗰樣,出發前一晚唔記得電腦charger,print靚覠嘅 air ticket又留底咗係酒店!到K.L airport 又排錯counter, 以為1840飛,原來我係撘1940!敢問有誰願伴君呢?

食咗個超超超級揾笨嘅 chicken rice,我諗我要食三碟先夠飽。唔夠飽!拖住一抽二"lung"去機埸另一邊食 Alsum Laksa & iced milk tea! 無冷氣!邊食邊流汗!真係一滴風都無...AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARH!HELP!

No comments: